12 Augusti -18 Söt filur från Skogstokiga

När vi var i stugan sist hade jag inte lust att scrappa.
Det var varmt och skönt ute, och jag ville hellre tillbringa tiden
i solen på bryggan med en god bok.
Jag hade med mig ett motiv jag precis köpt och färglagt
innan vi åkte, så jag kände att jag bara MÅSTE få klart
ett kort med den åtminstone.
Här är resultatet.
 
 
När jag sorterade mina småblock innan vi åkte, 
hittade jag några papper jag tyckte kunde passa
till de pennor jag använt på motivet.
Minns inte vad märket på blocket var tyvärr.
De små tagsen som sticker ut på var sida,
är även de från blocket.
Egentligen var det en liten tag, men jag klippte isär den 
och la den under var sida istället.
 
 
Motiv från Skogstokiga, du hittade hennes fina digitala motiv här:
 
Jag har skrivit ut motivet på laserskrivare,
och sen ritat dit håret med vattenfast penna.
 
Färgläggning med Copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R20-21
Skor & hjärta: E71-70, E41
Kläder: RV95-93-91
Skugga: W3-2-1
 
 
Några blomster och ett guldigt genomskinligt band under.
Ritade med glitterpennan Sakura gelly roll #700 clear star
runt kanten för att få lite glittereffekt.
Jag brukar köpa de pennorna hos 
Hannas Pysselstuga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Äntligen en rejäl dator igen så jag kan komma in och kolla och enkelt kommentera dina fina kort, jag har saknat att kika in här, men när jag bara hade iPaden så var det lite omständligare att kommentera.

Jag gillar verkligen både det söta motivet och pappret/pappren. Mjuka härliga toner!

Kraaaaam Ann-Marie

2018-08-14 @ 17:02:42
Postat av: Maria

Alltså, vilken söt stämpel! Och pappret passar fint till färgläggningen =) Smart drag att klippa isär tagen så du fick användning för och man kunde se mer av den =) Kram

2018-08-15 @ 21:15:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0