1 Augusti -18 Hipp hipp HURRA

Hipp hipp HURRA
ett kort för en födelsedag.
 
 
Motivet är en rätt nysläppt stämpel från Magnolia.
Jag har använt en die runt motivet, som jag köpt via Wish
nu sen de kommit överens med PostNord om hur mkt frakt och införselavgift kostar.
Den kom snabbt och utan problem, och blev inte lika dyr som när PostNord la
på sina avgifter från o med början av året.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E33-31-30
Pensel, skor, burk: E43-42-41
Byxor: W4-3-2
T-shirt: C1
Färg & huvudklut: V93-91
Skugga: C2-1
 
Vet inte om det syns, men jag har ritat i detaljer
med glitterpennan Sakura gelly roll "Clear star" #700
Lilla skylten med Hipp hipp HURRA
har jag gjort själv och skrivit ut på datorn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Åh så jag gilla detta kortet!
Hur shoppar man på wish? Har de mycket scrap, jag letar ju ett stämpelset från The greeting farm,
Kram

2018-08-01 @ 12:18:50
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Väldigt sött kort och så kul med en ny stämpel och die =) Alltid roligt att scrappa när man får använda lite nya saker att inspireras av. Kram

2018-08-05 @ 18:53:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0