18 April -18 Gammelrosa med lycklig tjej.

Jag gillar den här söta stämpeln,
tycker hon ser sååå lycklig ut!
 
 
Kortet är i gammelrosa, med mönstrat papper från  Reprint.
De små fjärilarna som flyger över kortet har jag stansat med
en punch från Martha Stewart.
När jag limmat fast blommor och rosett
använde jag min limpistol från ICA Maxi, tycker den är kanonbra.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E33-31-30
Kläder: RV95-93-91
W3-2-1-0
Skugga & vingar: RV10-00-000
 
Bakom motivet sitter ett utstansat rutnät med scalloped kant.
Die inköpt på Aliexpress.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fint kortet blev! Lycklig tjej, det stämmer verkligen =) Och så fint med de söta små fjärilarna. Kram

2018-04-18 @ 14:04:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart gulligt kort med en supersöt liten tjej:)
Du har färglagt henne så fint. Vackra papper och jag tokgillade det utstansade rutnätet, så läckert:))

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-04-29 @ 18:52:15
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0