25 September -17 Blåbärstös

Maja Designs fina mönsterpapper
på dagens kort.
 
 
Höstkort med söt blåbärstös.
Love her!
 
 
Motivet är en liten blåbärsflicka från Pernilla Nilsson,
du hittar hennes digitala stämplar om du söker
på Måla med P.Nilsson Design på Facebook.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E37-35-33
Blåbär och kläder: B97-95-93
Skor & grå ränder på tröjan: C7-5-3
Gräs & blad: YG97-95-93
Skugga: T2-1
 
Lilla ♥ är utstansat med die från Gummiapan,
de har massor av fina dies - både fina ramar, texter och små hjärtan.
 
 
Närbild på min blomma jag gjort i foamiran.
Jag använder distressdynor för att färga in foamiran,
och pistillerna väljer jag ut efter vilken färg jag vill ha på blomman.
Bladen är utstansade med dies från Aliexpress.
Glitterlim runt kanten och på snurrblomman,
Stickles Star Dust.
 
Tack för att du kikade in idag,
hoppas jag kunde bjuda på inspiration.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså, hur söt som helst den stämpeln =) Härligt kort! Kram

2017-09-26 @ 20:15:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0