14 September -17 Grattiskort i rosa och turkos

 
Den här söta stämpeln köpte jag hos Helihak på Ludvikaträffen.
Det är en Gorjuss, ministorleken.
Jag brukar tycka att de är på tok för svarta i håret
när man stämplar dem, så det blir svårt att färglägga - men
den här blev riktigt bra.
På lilla lappen som sticker ut bakom motivet, 
har jag stämplat en clearstamp från Kaisercraft med fjärilar.
Mönstrade papperna har jag fått av mamma, de var med i ett 
litet block man fick med en tidning år 2010, Cardmaking & Papercraft.
Blocket var ett My Minds eye.
Tack riggan75 som kunde hjälpa mig ta reda på var papperna kom ifrån. ♥
Motivet och tagen bakom är stansade med dies från Aliexpress.
Det setet är hur bra som helst, finns massa olika storlekar
för under tjugan. Använder nog den dien mest av alla mina just nu.
I hörnen har jag använt en konkav hörnrundare som jag köpt hos Engströms.
 
 
 
Motivet är färglagt med copic.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E44-43-42-50
Kappa: BG13-11-10
Vitt: W2-1
Skor: E70-71-74
Skugga: T3-2-1
 
Grattisstämpeln är från min egen design.
Jag har några ark kvar, om du vill se hur de ser ut
kika HÄR
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej
Underbart kort :) Fint som alltid
Kram Maria

2017-09-14 @ 16:01:48
Postat av: Ann-Marie

Så ljuvliga färger, den söta tjejen var underbar, jag håller nog med dej där om att det är svårt att färga håret på deras stämplar, kanske de håller på att "fixa" till det. Kan ju hålla tummarna för det. Jag ser en lite annorlunda design ändå denna gång. Jätteläckert!

2017-09-14 @ 19:36:43
Postat av: Maria

Kul med pappren på sne och så fin stämpel! De har e speciell stil på sina stämplar =) Härliga färger! Kram

2017-09-19 @ 20:19:25
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0