4 Oktober -17 Grattiskort i orange

I helgen var jag till Avesta på mässan/träff.
Vi var 110 pysslare som satt och scrappade i två dagar.
Mest pratade jag, shoppade och umgicks....
blev bara tre kort gjorda under helgen.
Det gör ingenting, för skapa kan jag göra hemma ;)
 
 
Det blev ett grattiskort i orange med mönsterpapper från
My Minds Eye.
 
 
Motivet är en digital stämpel från
Skapa med P.NilssonDesign på Facebook.
Färglagd med copic:
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E59-57-55-53
Klänning: YR65-61-000
Byxor: E74-71-70
Skor: E79-74-71
Skugga: E31-30
 
 
Texten är utskriven på datorn.
Typsnittet heter Gabriola.
 
 
Blommor, blad och en rosett.
Kanten runt motivet är utskuret med en CC design die.
Runt kanterna har jag dragit streck med min Sakura gelly roll clear star #700
för att få glittereffekt runt kanterna.
Den pennan använder jag även för att ge glitter på mina motiv.
Jag köper pennan hos Hannas Pysselstuga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonn%E9

Kul att du har gjort i orange, det är en lite ovanlig färg som jag gillar mer och mer.
Snyggt som vanligt.
Kram

2017-10-04 @ 08:25:28
Postat av: Ann-Marie L

Det både känns (Burr) och syns att hösten är här, i sinne men inte inne - jo, inne på bloggen här fann vi hösten. Hos Ulla-Krulla. Du har fixat fint åt henne och hon matchar inredningen fint.

2017-10-04 @ 17:03:08
Postat av: Maria

Kul med det lockiga håret på denna stämpeln, lite ovanligt =) Fint kort! Kram

2017-10-09 @ 20:31:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0