7 November -17 Höstkort med grattistext

 
Grattiskort i orange med hösttema.
Några blad och ett rött litet utstansat ♥ i ena kanten.
Löven är stansade med dies från Cherry Lynn Design
och det lilla ♥ är stansat med en die från Gummiapan.
Runt motivet har jag använt en scalloped ram 
som är stansad med en die jag köpt från Aliexpress.
 
 
 
Gorjuss gummistämpel som jag färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E50-51-42-44
Klänning: YR65-61-000
Skor: E74-71-70
Skugga: C3-2-1
 
Lilla grattisstämpeln är min egen design.
Den finns med på slipsarket,
och det finns nåt enstaka kvar av det arket
om nån är intresserad av att köpa.
Mer info och bilder på mina stämpelark
hittar du HÄR
 
 
Om man vill stansa ut mina runda stämplar, 
så passar cirkelpunch 1" perfekt runt själva stämplarna.
Den lilla scalloped jag använt bakom grattis-stämpeln på
mitt kort, är stansad med en scalloped 1 1/4".
Finns bl.a. i märket EK Sucess.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken fin stämpel! Så härliga färger och ett riktigt höstkort som du skrev =) kram

2017-11-07 @ 19:57:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Åh, ännu fler prassliga löv och ibland alla löv lyser ditt kort så vackert. Jag slår vad om att hon gillar att hoppa i vattenpölar och prassla! Har hon någon namn, annars kanske Cheryl passar med tanke på att det är omnämnt. Jaja, hon verkar vilja stanna och sola sej i glansen av sin vackra omgivning (m a o jag gillar färgkombinationen, papper och dekos). Kraaaaaam

2017-11-07 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0