6 November -17 Julkort med stjärna

 
Julkort med utstansad stor stjärna bakom motivet.
Mönstrade papper från Maja Design.
Snöflingorna är utstansade med Martha Stewart punch.
Runt motivet har jag använt en ram med stygn och scalloped,
den är köpt på Aliexpress.
Granen är stansad med en die från Magnolia.
Runt kanterna har jag använt glitterlim Stickles Star Dust.
 
 
Tomten är en digital stämpel från
P.NilssonDesign på Facebook.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000
Luva och tröja: W5-3-2
Skägg: T1
Vantar,♥: R59
Skor: W7
Skugga: BG0000-000
 
God jul är min egendesignade stämpel.
Tyvärr är just det arket slut, men det finns
några ark kvar av andra sorter.
Kika HÄR om du är intresserad av mina stämplar.
Jularket finns bl.a. kvar än så länge.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig stämpel och så fin stjärna =) Kram

2017-11-06 @ 19:48:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0