5 November -17 Julkort med glitter

 
Julkort med glitter.
 
 
Texten är utstansad med die från Gummiapan.
Granen är stansad med die från Magnolia.
Jag har stansat dem i glitter-etiketter från Ikeas julavdelning.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 
Digital stämpel med fin tomte från
Måla med P.NilssonDesign, SkaparKällarn på Facebook.
 
Färglagd med copicpennor:
Hud: E13-11-21-00-000
Luva och tröja: W5-3-2
Skägg: C2-1-0
Vantar, skor, ♥: R59
 
Runt tomten har jag använt dies från
Aliexpress.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie L

Lilla söta tomten, snart är det dags för din hektiska månad, har du samlat nissarna? Dom kanske gömmer sej bakom detta vackra kort. Det finns många fina kort att gömma sej bland här, det har jag sett. Leta vidare du, tomtefar, men jag drar...

Kram

2017-11-06 @ 15:03:55
Postat av: Maria

Alltså, stämpeln är ju himla söt =) Så enkelt ritad och fin. Smart med glitteretiketterna =) kram

2017-11-06 @ 19:49:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0