5 Maj -17 Fairy

En söt liten älva från Mo Manning
får pryda dagens kort.
 
 
Mönstrade papper från ett 6"block
som mamma köpte i England.
Stämplat runt kanten av motivet och på de små hjulen
med småstämplar jag hade hemma.
Fjärilarna är utstansade med en punch från Martha Stewart.
♥   ♥   ♥
I överkanten av motivet har jag använt en punch
från EK Sucess som gör att det ut som kanten på ett kollegieblock.
♥   ♥   ♥
Lilla snurrblomman har jag gjort av en bit papper jag stansade ut
ur det svartrutiga bakersta mönsterpapperet.
Ett par silverlöv bakom blommorna.
Löv och blommor har jag satt fast med limpistol från ICA Maxi.
 
 
Motivet är en digital stämpel från
som jag färglagt med copic.
♥   ♥   ♥
Hud: E13-11-21-00-000
Hår: E50-51-42
Vinga: BG000-0000
Gräs: YG93-91, BG90
Runt kanten av motivet en smal kant
Stickles Star Dust.
Runt mönsterpapperna har jag ritat glitter
 
♥   ♥   ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesött kort, gillar motiv och mönsterpapper. Undrar om inte jag också har samma, köpt i London, på samma affär, Blade Rubber. Krya på dig/bibbi

2017-05-05 @ 15:50:59
Postat av: Maria

Vilken underbart söt stämpel! SÅ många fina detaljer på kortet, gillar verklige stansen som gör att det ser ut som pappret kommer från ett kollegieblock =) Kul detalj. Ha en fin helg! Kram

2017-05-05 @ 21:58:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint och gulligt kort,
tufft med textpappret och
den trötta lilla älvan är så söt :)
Ha det gott!
Kram Lisa

2017-05-24 @ 08:37:02
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0