19 Mars -17 Utmaning på Bollnästräffen

 
När vi var på träffen i Bollnäs fick vi en utmaningsBingo.
Jag älskar bingo till scrap.
Den här var förstås i wasaloppstema, eftersom vi hade
Wasascrappen i Bollnäs.
Jag valde raden med dessa:
Knappar, valla, stämpel, "snö"
 
Knapparna är utstansade, valla har jag gjort med klister,
stämpeln finns med - den är från Mo manning,
"snö" är snöbollen och snön under den i form av stickles.
Färgläggning av motivet med copic.
E11-21-00-000
BG02-01-000-0000
C1-0
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Oj oj oj det där såg tufft ut för liten men det klarar han galant, ungefär lika galant so du fixade kortet. Jag gillade det rena här. Stämpeln talar sitt eget språk.

Kommer du/ni till Fristadsträffen? Hoppas på det.

Kram

2017-03-20 @ 09:15:21
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett riktigt stilrent kort. Så fint:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-20 @ 20:31:01
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Så fin den stämpeln var och så kul med lite tema på scrappingen =) Kul att träffa andra scrappare och utbyta lite tips och idéer och umgås. Kram

2017-03-21 @ 21:12:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0