14 Mars -17 Grattiskort i blått

Idag visar jag ett grattiskort i blått,
som jag gjorde på träffen i Bollnäs i lördags.
 
 
Grattis är stansat med en die från Roxstamps
som min mamma köpte nyss.
Visst är den fin!
 
 
Motivet är en digital stämpel från 
som heter Heart You
Jag har beskurit den lite, så jag fick överkroppen större.
Jag tycker det är lite lättare att få till färgläggningen
när inte alla små detaljer är med.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E51-42-43
Tröja: C2-0
♥: B93-91
Skugga: T1
 
 
Lilla vimpeln med hjärtat är gjord med två dies
från Gummiapan.
De har många fina dies, och de säljs både hos Gummiapan
och hos andra scrapaffärer.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Supersött kort, me like:) Ljuvliga papper och en söt stämpel. Som vanligt har du färglagt den såååå fint:))Visst har Gummiapan läckra dies och stämplar, jag tokgillar dem:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-15 @ 17:45:09
URL: http://mariespysselida.blogg.se
Postat av: Maria

Denna stämpeln ä rju bara för skön, och den passar till alla! Det kan ju vara både en pojke och en flicka =) Och så fint målad av dig och så fint med alla olika mönsterpapper. Så nice! Kram

2017-03-15 @ 20:36:02
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0