11 Mars -17 Dovt rosa med fjäder

 
Det här söta motivet är en digital stämpel
från Mo Manning.
Hon heter Mara
Jag gillar digitala stämplar, för att man själv kan välja storlek på dem
plus att man kan beskära motivet om man
bara vill ha en del av motivet.
Jag lägger in bilden(digistämpeln) i Word
och beskär och ändrar storlek där.
Tuill det här kortet har jag använt
mönsterpapper från Maja Design.
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E50-42-43
Rosa: RV95-93-91-10
Ärmar: C2-0
Hund & nalle: W3-2-1-0
Skugga: T1-0
 
För att få lite glitter i motivet har jag använt
Den använder jag även runt motivet och mönsterpapperet
för att få glittereffekt runt kanterna.
Du hittar pennan hos
Hos Hanna kan du även beställa dina copic sketch till bra pris,
49:90 kr/styck. Du mailar henne vilka pennor du vill köpa.
 
 
 
Bakom blommorna har jag satt en liten prickig fjäder.
Bakom mönsterpapperet har jag satt en kakservett.
Lilla klämman med rosetten är från Panduro.
Bandet är köpt på Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kort, me like:)) Älskar de dova färgerna:) Den lilla söta flickan har du färglagt så fint, som vanligt:) Tokgillade den rosa klämman:)
Du är så duktig vännen:)

Må så gott och ha en fin helg:)
Kramizar Marie

2017-03-11 @ 11:21:31
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Camilla

Såååå fint!!
Kram och ha en fortsatt fin helg!

2017-03-11 @ 17:18:35
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilket fint stämpelmotiv, kul att hon ritat lite nytt =) Kanske dags att gå in och shoppa lite igen ;) Ha en fortsatt fin helg! Kram

2017-03-12 @ 13:40:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Ännu ett stiligt kort att sälla sej till de andra bedårande korten. Vissa saker tål att upprepas som exempelvis att du är fenomenal på att färglägga, matcha papper, designa och vara en underbar kompis! Vad som inte tål att upprepas är att jag inte varit in på sidan än och fortsätter tjata om att jag måste in dit (Mo M).
Jaja, en vacker dag...Kraaaam

2017-03-12 @ 22:32:38
Postat av: Anonym

Åh så sött kort och många fina detaljer ! Kram ❤

2017-03-13 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0