8 Juni -17 Studentkort

 
Idag visar jag ett studentkort jag har gjort
på beställning till en fd kollega.
Hann få hem den söta Magnoliakillen från
Hannas Pysselstuga
precis innan jag skulle skapa det här kortet,
så det blev självklart att jag skulle använda
den stämpeln till det här kortet.
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Den runda stämpeln med studenttext
är min egen design, och du kan köpa stämpelark
hos mig om du vill. Det finns några ark kvar.
 
Du hittar all info om stämpelarken
 HÄR
 
 
Runt pojken har jag använt en die som ser ut som ett frimärke,
den har jag köpt från Aliexpress.
Kanten med hål i nederkanten har jag gjort med en
punch från Martha Stewart.
Glömde tyvärr skriva upp vilka copicpennor jag använt
till det här motivet, blev lite många beställningar på samma gång
ett tag här hemma. Man kan inte komma ihåg allt ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Edvin i all ära med sitt plakat hade inte varit något utan dina fina inramningar. Han kanske kunde bli ett frimärke med din målningsteknik! DET hade varit något! Undrar vart man föreslår vilka frimärken som borde tryckas, kommer föreslå dej som målar dom!

2017-06-09 @ 13:03:00
Postat av: Maria

Underbar studentstämpel, är den helt nysläppt? Snyggt med dien som gör att det ser ut som ett frimärke =) kram

2017-06-10 @ 10:29:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0