7 Juni -17 Grattiskort med kanintofflor

När jag hittade den här digitala stämpeln
hos Mo manning, var det ett MÅSTE att köpa den.
Visst är hon underbar med sina fina kanintofflor!
 
 
Mönstrade papper från Maja Design,
Summer crush.
 
 
 
Motivet hittar du här: 
Motivet är utskuret med en die från Aliexpress.
Även de två små tagsen är gjorda med samma dies.
 
Färglagt med copic sketch.
Hud: E13-11-21-00
Hår: E35-33-31-30
Klänning: R22-21-20
Kanintofflor och filt: W3-2-1, R21
Skuggprickar runt: T0-1-2-3-4
 
 
 
Små fjärilar som jag stansat ut med en punch från Martha Stewart.
Pärltråden som passar perfekt i färg till papperna,
köpte jag hos Scrappweb förra sommaren när jag var dit.
Alla kanter på mönsterpapperna är skrapade med en sax.
Kan verkligen rekommendera Biltemas blå sax,
den är perfekt att klippa tejp och dubbelhäftande kuddar med
och dessutom skrapar den kanter helt outstanding.
HÄR hittar du saxen jag skriver om.
 
 
Grattisstämpeln är min egen design.
Det finns fortfarande kvar av de flesta arken,
så är du intresserad av att köpa nåt ark,
så kika här:
 Grattisstämpeln jag använt på detta kort finns med på
Slipsarket, och det arket finns kvar än så länge.
 
Själva grattisstämpeln är utstansad med en rund 1" punch
från Panduro, och den scalloped jag har bakom är en
EK Sucesspunch 1 1/4".
 
Alla blommor och fjärilarna är limmade med
limpistolen från ICA Maxi.
Den är kanon att använda till sånt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin och bra information. Synd att grattisstämpeln inte fanns att köpa. Gillar den skarpt

Svar: Tack! Jo den finns att köpa hos mig. Klicka på länken så ser du alla mina ark, endast ett ark som är slut och det är inte denna stämpeln. Den här grattisstämpeln finns med på slipsarket.
Åsa/asamia

2017-06-07 @ 10:19:13
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Den lilla tösen var en riktig sötnos:))Och så fint färglagt:)Vackra Maja papper, dies och dekorationer:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-06-07 @ 15:41:17
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken underbar stämpel! Helt fantastiskt söt med sina kanintofflor =) Och kortet är ju sånt i rosa och brunt =) kram

2017-06-07 @ 20:18:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Japp, snart har jag skattepengarna och då ska jag handla lite Mo Manning förutom Big Shoten som är beställd och en liten låda för förvaring av dies som jag ju också vill ha några.

2017-06-09 @ 13:04:55
Postat av: Ann-Marie

Precis i samma ögonblick som jag trycker på skicka så slår det mej (inte särskilt hår turligt nog) att; "Du nämnde INGET om vad du tyckte om kortet, ärthjärna" Så lilla ärthjärnan tycker (trots storleken på hjärnan) att kortet är magnifikt. Ett pyjamasparty-inbjudan-kort. Det sötaste kortet som finns på marknaden!

2017-06-09 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0