5 Juni -17 Pappa fyller 75 år

Idag fyller min pappa 75 år.
Hipp hipp HURRA för pappa,
GRATTIS!!!!
 
 
Jag hade egentligen tänkt göra ett kort med en kille/man till pappa,
men min mamma tyckte att det här kortet var så fint
och att man kunde tänka att det var jag som satt där ;)
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Färgläggning med copic.
Hud: E11-21-00-000.
R21 till kinder
Hår: E44-42-41
Skor & tröja: W3-2-1
Byxor: B93-91
Skugga: T3-1
 
 
Jag har skrapat runt kanterna med en sax,
för att de ska bli lite ruffiga.
Glitterlim Stickles Star Dust runt en del kanter.
Blommor och blad är fastlimmaded med limpistol
från ICA MAXI, den är suverän tycker jag.
 
 
Happy birthday är en stämpel från Wild rose studio.
Några fjärilar fladdrar omkring på kortet,
de är stansade med punchar från Martha Stewart.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såååå fint kort!
Ha en fin vecka!
Kram

2017-06-06 @ 16:44:03
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så underbart vackert kort du gjorde till din pappa:)Så glad han måste ha blivit. Stämpeln är så söt och du har färglagt den så fint, som vanligt:)
Vackra papper och dekorationer. Du är så duktig:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-06-06 @ 22:11:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, så fint! Stämpeln med videkisarna, så söt =) Ja, man behöver inte alltid ha en manlig/pojkstämpel till en man, det håller jag också på att lära mig, men det är svårt ;) kram

2017-06-07 @ 20:20:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Med ett sånt kort behöver man inte något mer, rama-in-tvånget hänger över mej i ett sådant här läge.

2017-06-09 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0