11 Juni -17 Hello my friend

Hello my friend!
 
 
Idag ett kort med sötaste spöket i stan!
Mönstrade papper från Maja Design och dies köpta från Aliexpress.
 
 
Hello my friend är en gummistämpel från Jane Design,
du hittar deras stämplar på Facebook.
Lilla söta spöket är en digital stämpel från Måla med P.Nilsson design, fd SkaparKällarn.
Henne hittar du också på Facebook.
Synd väldigt dåligt på fotot hur jag färglagt spöket,
sorry! Försökte flera gånger ta om fotona, men det blev inge bättre.
Jag har använt copic och målat lite skuggor bara - och lite prickar
i högra kanten och utanför.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jag tror de fledta av oss läsar är ett stort fan av din färläggning så till nya läsare så är Åsa suverän på att färlägga, precism honär suverän på att veta när det är dags att sluta, få ihop färgerna på ett bra och snyggt sätt, men buuuu. Nu ska jag leta efter Prins Bus

2017-06-12 @ 13:10:40
Postat av: Maria

Men halleduan då vilket sött spöke =) Behövs inte så mycket färg, det framträder fint ändå! Härligt kort! Kram

2017-06-12 @ 18:52:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0