30 Januari -17 Bra att ha hemma-kort

 
 
 
Ett kort "bra att ha hemma". 
Jag har plats att sätta dit en text jag tycker passar
vid senare tillfälle.
Jag har använt mönstrade papper från Graphic 45.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia,
ur senaste klubbkitet.
Vet att Hannas Pysselstuga just nu tar upp
förbeställningar på de nya stämplarna
som ingick i klubbpaketet.
Runt motivet har jag använt dies från Nellie snellen.
 
Färgläggning med copic sketch.
Du kan beställa copic sketch hos Hannas Pysselstuga
genom att skicka ett mail med vilka pennor du vill beställa.
Hon har ett väldigt bra pris, 49:90 kr/st
 
Dessa pennor har jag använt till färgläggningen:
Hud: E13,11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,35,37
Strumpor & tröja: C1
Byxor & skor: BG72,71,G000
Blommor: RV95,91
Blad: YG97,91
Skugga: W3,2,1
 
 
 
I kanten några blommor, en rosett och ett par tags i matchande färger.
De små häftklamrarna är gjorda med Tim Holtz häftapparat.
Precis lagom stora till kortmakeri.
Bakom motivet en kakservett.
 
TACK alla mina cybervänner som kikar in
i min blogg, jag hoppas ni trivs här.
♥   ♥   ♥
Välkommen åter!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Mysigt kort och som du säger bra att ha.

Kram Ann-Marie

2017-01-31 @ 12:22:45
Postat av: Maria

Väldigt fin stämpel, så fint färglagd =) Snyggt komponerat =) kram

2017-01-31 @ 17:44:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åhh, vilket gulligt kort! Supersöt stämpel som du, som alltid, färglägger sååå fint:)
Ha det så fint!
Kram

2017-01-31 @ 23:07:54
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Haha så dåligt minne att jag trodde jag missat det här...

2017-01-31 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0