15 Januari -17 Hello med Mos nya sötnos

Mo Manning har släppt en helt ny digital stämpel
som jag bara dog när jag såg......HUR söt kan man va??
Du hittar den HÄR
 
 
Jag tänkte att man kan ha det här kortet till Alla ♥ dag,
för filuren kan ju vara både pojke och flicka.
Bra med såna motiv, tycker jag!
Jag har använt mönstrade papper från Maja Designs serie
Vintage frost basics.
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Utskrivet på laserskrivare.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E13,11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,53,55,57
Byxor: BV23,20
Tröja: C1,2 ♥: RV93,91,000
Skor: C5,3,1, RV93
Skugga: W2,1,0
Jag har ritat i detaljer och streck med glitterpenna
Gelly roll clear star. Den finns att få tag i hos Hannas Pysselstuga.
 
 
Fina blomman med spets i har jag fått av en scrapvän.
Visst är den underbart fin!
Sugrör bakom som jag köpt hos Dollarstore.
Runt kanterna har jag lagt smala strängar
Nuvo glitter drops - White blizzard.
 
 
Hello är en utstansad text från en die som Gummiapan har.
När jag sätter fast blommor och metalldekos använder
jag min limpistol från ICA Maxi, den är suverän.
Liten nätt pip av metall som det blir lagom tjocka strängar lim av.
Värms upp fort, och man kan använda
den en stund utan sladd också om man vill.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det där var en riktig liten söt filur och så fint färglagt:) Läckert när du lagt papperna kors o tvärs:)Vackra små blomgrupper och jätte fint med metallhörnen:))

Ha en fin vecka!
Kramizar Marie

2017-01-15 @ 17:57:41
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Inga

Ja, det var en liten sötnos,jättefint kort igen,det brukar vara det hos dig
Kram

2017-01-15 @ 18:24:39
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.se
Postat av: sara s

Jättesöt motiv och i vanlig ordning ett superfint kort!
Tackar för tipset om limpistolen (i ett inlägg för länge sedan), jag har köpt den och är så nöjd.

2017-01-15 @ 18:44:46
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Anonym

Tipset om limpistol gillas skarpt! Ska jag nog köpa. Dina alster är alltid så fina!

2017-01-15 @ 19:17:43
Postat av: Ann-Marie

Den där lilla pysslingen vill jag ju också ha, hmm. En pyssling passar dej, pyssling, som pysslar ihop så söta kort. Det ena efter det andra och jag gillar också hur du "korsade" pappren, Kors vilket bra resultat.

Jag pysslar och korsar och tvärsar med blog och hoppas få lite tid över till annat än variablar och widgets och sånt till veckan, känner mej lite schleten (Jag "google" översätter schleten till sliten). Det har varit mycket och som topping på alla småsaker så får vi åka in akut till Danderyd för gubben känner tryck över bröstet (i torsdags) Då gick min puls också upp, inte bara hans. Tack och lov ingen hjärtinfarkt, men fortfarande hög puls när vi åkte därifrån. Inget han märkt av men den snittade på 100 under de 4 timmar vi var där, 125 när han gick upp och rörde sej. Inget nämnt i bloggen, funderar på att hålla lägger profil vad gäller våra namn.Han kanske blir kallad gubben/maken m m. Men det har jag inte bestämt än. Välkommen in, och kika, (samma adress), kom gärna med konstruktiv kritik, tips och idéer.

Kram

2017-01-15 @ 22:54:15
Postat av: Maria

Så fint kort, och så söt stämpel. Kan som du skriver både vara en pojke och en flicka =) Perfekt! Kram

2017-01-17 @ 19:35:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0