28 Februari -17 Inspiration av vår och ett fått kort.

 
Solen är påväg mot vårt land,
våren är snart här och takdroppet är ett faktum.
Jag har fått ett fint kort av Jessica/Tussan, som står i mitt
fönster i pysselrummet - och så kom jag på att jag skulle låta
mig inspireras av henne fina kort till detta.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Vilda stamps.
Det är Carina som ritat den, och jag gillar alla
dessa söta filurer som hon ritat åt Vilda.
Jag har färglagt henne på copic sketch på papperet
Colour copy 200 g. Stämplade med vattenlöslig dyna.
 
Jag har använt följande copic:
Hud: E11-21-00-000
R21
Hår: E50-53-55.57
Blå kläder: B97-95-93-91
Grå kläder: C5-3-2
Skugga: T3-2-1
 
 
 
Snurrblomma köpt hos Engströms.
Är faktiskt lite lat ibland och gör inte alltid mina egna snurrblommor,
även om det är både mycket billigare och finare.
Solen har jag stansat ut med die från CC Design.
Mönstrade papper från Papir esign.
 
 
Lilla prickiga hjärtat fick vara med.
Det är stansat med en die från Cuttlebug.
Den sitter på en tag som jag stansat ut med
en die från CC Design.
Bladswirlarna är gjorda med dies
från Marianne Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart fint kort med en jätte söt stämpel:)Och som vanligt har du färglagt den sååååå fint:))
Läckra papper, dies och blomdekorationer, och så ditt lilla Åsa-hjärta:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-28 @ 19:00:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Kul att gå kort och så fint kort du gjort, verkligen vårkänsla över det med blommorna flickan har i handen och så fin solen är! Kram

2017-02-28 @ 19:55:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jääättefint kort som verkligen ger vårkänsla:)
Kram och ha det så fint!

2017-03-01 @ 13:17:05
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0