13 Februari -17 Påskkort

På träffen i lördags gjorde jag ett påskkort.
Hittade ett motiv från Mo manning som jag skrivit
ut för länge sen, och sen inte färglagt.
Jag MÅSTE lära mig att inte skriva ut mer än jag hinner använda.
Jag har hur många motiv som helst som bara ligger och tar plats.
 
 
Mönstrade papper från Pion Design.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning.
Jag har färglagt den med mina copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E13-11-00-000
Hår: E44-42-51
Hårband och klänning: YG95-93-91
R83-81
Skugga: T1-2
 
 
Runt motivet har jag använt dies med stygn.
Tror de är från Die-namics.
Jag har många olika dies med stygn, de finns hos
Gummiapan, Memory Box och Die-namics....och har även sett
många på Wish och Aliexpress.
På TGR har jag hittat tags i många färger.
Gillar nog dem i brunt mest.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket underbart påskkort:) Jättesöt stämpel och fina dekorationer!
Ha en fin vecka!
Kram

2017-02-13 @ 08:30:43
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert påskkort. Så söt stämpel som du färglagt så fint:)Vackra papper, dies och dekorationer:)
Idag skiner solen sååå härligt hos oss:))

Ha en fin dag
Kramizar Marie

2017-02-13 @ 11:07:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Titti

Otroligt underbart påskkort .
Din målning är suverän .
Du frågade i min blogg på motivet
med Mimosa den har jag målat för flera år sedan
Så minns inte med vilka jag målade , men det är Copics
Kram från Titti

2017-02-13 @ 16:20:59
Postat av: Maria

Vilken fantastiskt söt stämpel! Och så sött kort =) Ha en fin fortsättning på alla <3 dag! kram

2017-02-14 @ 19:21:52
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Sara

Åå vad du färglägger fint! Jättefint kort!

//Sara

2017-02-15 @ 08:32:43
Postat av: Ann-Marie

Söta, charmiga och rackarns fina kort, inget undantag här. Nästa gång det är dags att investera för min del blir det stämplar. Måste notera vart jag ska söka Mo Manning och Engströms är två jag minns så här på direkten.

Sen kan du ju färglägga dom så läckert! Kram på dej!

2017-02-23 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0