12 Februari -17 Scrapträff igår

Igår hade vi scrapträff i min kvarterslokal.
Jag älskar dessa små träffar, alltid så trevligt
med sina närmaste scrapvänner samlade.
Vi skrattade och pratade, inspirerade varandra
och hade en underbar dag.
Jag ordnar inte så mycket, ställer fram bord och bokar lokalen.
Vi träffas 9.30 - 21 (den som vill kommer senare eller avviker tidigare)
Var och en tar med sig det de vill fika.
Vi går till närmaste pizzeria och äter tillsammans.
Vi städar tillsammans innan vi låser på kvällen.
Läser ofta om scrappare som önskar åka på träff,
men man kan ju ordna en liten själv tillsammans med de man känner,
om man har tillgång till lokal.
Om man inte känner andra som scrappar, är det dags att
dra in sina vänner i hobbyn *fniss* så gjorde jag.
 
 
 
SkaparKällarn har släppt nya digitala motiv igen.
Nilla är en motivspruta, det kommer såååå många fina hela tiden.
Den här stämpeln bara älskar jag ♥
 
 
 
Jag har skrivit ut digisen på Colour copy, på min laserskrivare Samsung CLP-365.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-00-000
R21
Hår: E50-51-42-43
Tröja: RV10-000
♥ R59
Skugga runt: T1-2
 
Du kan beställa dina copic sketch från Hannas Pysselstuga
via hennes Facebook messanger Hanna Skoog
eller mail: [email protected]
 
 
 
 
Till det här kortet har jag använt mönstrade papper från Maja Design.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design och Gummiapan.
Lilla filmstripen är Tim Holtz.
Alla dekos är fastsatta med limpistolen från ICA Maxi,
den är suverän!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så kul ni verkar ha på era träffar:)
Ett underbart kort! Jag förstår att du älskar den här stämpeln. Den är ju bara för söt!!
Ha en fin söndag!
Kram

2017-02-12 @ 12:19:46
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ni verkar ha haft en trevlig scrapträff:)
Kortet blev sååå fint:) Gullig tjej som du färglagt så snyggt, som vanligt:) Vackra blomgrupper:)

Ha en fin söndag
Kramizar Marie

2017-02-12 @ 14:15:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Elinor

Så söt stämpel! Och vad kul med scrapträffar, har inga vänner i närheten som scrappar men kanske ska man dra in lite nya i scrap-träsket!!!;-) Bra idé!!
Kram och må så gott!

2017-02-12 @ 14:25:47
Postat av: Maria

Låter så kul med scrapträff, det är ju så kul att sitta och skapa tillsammans. Jag träffade senast 3 kompisar som virkar och så satt jag och målade målarbäcker samtidigt. Fungerar också utmärkt. Mysigt att umgås lite och sitta och snacka lite medan man pysslar med sitt liksom. Väldigt fin digi, förstår att du blev förtjust i den =) kram

2017-02-14 @ 19:24:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0