10 Februari -17 Blått med solsken i kepsen.

 
Jag visade på Instagram för nån vecka sen
att jag färglagt det här motivet.
Nu har jag gjort ett kort med honom.
Jag har lämnat plats i nedre vänstra hörnet för en text,
så kortet kan bli till Alla ♥ dag eller ett grattiskort.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Lilla stjärnraden är stansad med en punch
från Martha Stewart.
Runt motivet har jag använt dies från
CC Design och Memory Box och Spellbinder.
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning,
som är färglagt med copicpennor.
Jag föredrar sketch, eftersom de är sköna
att hålla i och har en bra penselspets.
Du kan beställa sketch från Hannas Pysselstuga genom att
maila henne vilka pennor du vill beställa.
De finns inte inlagda i webshopen, men hon har alla sketch.
Kostar 49:90 kr/st plus porto.
 
Jag har använt dessa till detta motiv:
Hud: E13-11-21-00-000
R21
Hår: E51-43-44
Kläder: B95-93-91
Skugga: T1-2
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sött 😚😚
Stephi

2017-02-10 @ 12:03:15
Postat av: JoY

Vilken tuff kille, snyggt med ett blått kort.
Trevlig helg Kram Yvonné

2017-02-10 @ 15:54:39
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Maria

Helt underbart motiv och så fint färglagt! Älskar denna stämpeln, blir sugen på att inhandla den =) Var länge sen jag handlade digisar från MoManning. kram

2017-02-11 @ 12:00:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå tuff liten kille som du färglagt så fint:)
Snyggt med de blå färgerna, me like:)
Du är så duktig Åsa:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-12 @ 14:25:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0