31 Augusti -17 Renen är helt underbar!

 
Julkort igen!
Nu har jag iallafall två julkort till jul - men hoppas att det blir fler förstås ;)
Lilla stjärnan i hörnet har jag köpt på Dollarstore,
man får en hel påse stjärnor i massor av fina färger för en tjuga.
 
 
Söta renen, helt underbart söt, från "Måla med P.NilssonDesign" på Facebook.
Hon har massor av söta och billiga digitala stämplar
på sin sida.
 
Färgläggning med copicpennor.
Minns inte vilka jag använde exakt, men renen
är E70-71-74
God jul är en stämpel från ett av mina egendesignade ark.
Jag har kvar av några ark, om du är intresserad av att köpa 
så kika HÄR
 
 
Utstansade stjärnor som jag gjort
med en punch från Martha Stewart.
I mitten en halvpärla.
Jag tycker limmet sitter dåligt på de förklistrade
halvpärlorna, så jag brukar limma lite extra på baksidan
innan jag sätter dit dem.
Ett tag hade jag halvpärlor överallt, de lossnade innan jag
hann skicka iväg korten till och med.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Fasligt söt ren :)
Gulligt kort med fina papper.
Önskar dig ett trevligt veckoslut.

2017-09-01 @ 04:57:37
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Ann-Marie

Den renen är ju så söööt, underbara färger och fint designad!

2017-09-01 @ 12:08:05
Postat av: Maria

Renen är så söt! Skönt att ha kommit igång med julkorten och ha gott om tid på sig =) Jag borde med snart sätta fart med mina, får se hur många det blir i år. Håller med dig om halvpärlorna, hittar många lösa i min "färdiga kort låda" som man få klistra dit på nytt, ska tänka på lim i fortsättningen =) kram

2017-09-01 @ 18:07:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Nu var det ett tag sedan igen som jag kikade in till dig. Ditt julkort är sååå fint. Gillade också den söta renen:)Härliga papper och läckra små stjärnor:))

Ha en fin vecka:)
Kramizar Marie

2017-09-03 @ 21:25:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Inga

Jag ser dina fina kort varje gång du lägger in, men det blir inte att kommentera så ofta,det är lovord varje gång i min tanke, men den här renen är sååå sööt,och att få till kortet med fint målat och fina papper, det måste vara Åsa för att lyckas med.
Kram

2017-09-05 @ 04:33:26
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Elzie

Du gör så fina kort Åsa. Jag frågar mig bara hur dom ser ut inuti. Gör du något speciellt med insidan?
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

2017-09-06 @ 19:53:00
Postat av: Elzie

Tack för svaret Åsa. Är alltid så roligt att höra hur andra gör. Ha det gott.
Kram Elzie

2017-09-07 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0