29 Augusti -17 Julkort lite för tidigt

Jag fick hem en stämpel från Magnolia
som jag ville testa, trots att den inte riktigt
passar säsongen.
Fick göra som min mamma - göra julkort på sommaren.
 
 
God jul är stansat med en die från Roxstamps.
Mönstrat papper från Maja Design "Lantliv"
Julpost är min egendesignade stämpel.
Jag har några ark kvar, är du intresserad av
att köpa nåt av mina ark kan du klicka HÄR
Bakom motivet har jag använt en vågig kvadrat med stygn
som jag köpt från Aliexpress.
Bakom motivet sitter en bit punchinella som var
populärt för några år sedan, hittade den i mina gömmor.
 
 
Motivet är stämplat med Memento "Espresso" på kopieringspapper
för kulör kopiering 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-13-11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-53
Öronmuffar & skridskor: W3-1-0
Mugg & vantar: W5-3-2-1-0
Byxor: R89-59-46
Skugga: T2-1
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Är ju smart att börja med julkorten i tid med ;) Detta blev superfint! Och så är det ju alltid kul med nya stämplar =D kram

2017-08-30 @ 19:38:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0