26 Augusti -17 Bingoutmaning

På träffen i Bollnäs gjorde jag en Bingoutmaning.
Eftersom alla som vill vara med får ett pris,
så fick alla vara med - även vi som ordnade utmaningarna.
För vem vill gå miste om en rolig Bingo? Inte jag iallafall ;)
 
 
Jag valde en diagonal rad med dessa saker:
Spets, glitter, grön, kakservett.
 
 
Närbild på motivet, en gummistämpel från Magnolia
som jag färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-33-30
Kjol och rosett: YG63-61
Blomma: YR23, Y23, T1
Skor: W3-2
Skugga: T2,1
 
GlitterStickles Star Dust runt kanterna.
Mönstrade papper från Maja Design Lantliv.
 
 
Glittertext i kanten.
Jag har stansat ut grattis ur glittertejp från Dollarstore.
Spets bakom motivet.
 
Tack för titten idag!
 
♥   ♥   ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemmish - mode - inspo - mamma

vilka gulliga kort =)

ha en bra dag
kramizzz

2017-08-26 @ 09:16:04
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Bibbi

Väldigt snyggt. Söt Tilda och fina mönsterpapper du kombinerat ihop :) /bibbi

2017-08-26 @ 20:20:38
URL: http://kortfonstret.blogspot.se
Postat av: Maria

Underbart sött motiv och låter verkligen kul med bingo. Jag skapar nästan alltid utifrån egna idéer bara, men ibland kommer de ju liksom inte till en när man sitter där och känner för att skapa =) kram

2017-08-30 @ 19:39:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0