19 September -16 Bebiskort i svart-vitt

Fick beställning på ett babyshowerkort i svart-vitt förut,
och nu har lilla bebisen kommit.
Kul att få göra även ett välkommen till världen-kort
med svart-vitt.
 
 
Lilla Elvins kort.
På den bakersta svarta stjärnans baksida
finns det text med födelsedatum, längd och vikt.
Den stjärnan sitter löst och går att dra ut.
 
 
Stämpeln är en gummistämpel från Vildastamps,
som jag köpt hos Engströms.
Du hittar den HÄR
 
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000
Kläder: T5,4,3,2,1,0
Skugga: C2,1
 
Runt motivet har jag använt
en tag-die från Lawn Fawn.
 
 
Stjärnorna är utstansade med dies från 
Memory Box.
Bakgrunden är embossad med en
stjärnembossdie. Vet inte märket.
Kortet är 15 x 15 cm.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint! Så snyggt med svartvitt =) kram

2016-09-19 @ 19:34:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysselsandra

Vilket fint babykort och vad snygt att göra det i svart och vitt det hade jag aldrig komit på att testa. Super sött med stjärnorna i bakgrunden med.

Ha en trevlig helg mvh Sandra Särnholm.

2016-09-23 @ 15:03:05
Postat av: Elinor

Så fint babykort i annorlunda färger! Jättesnyggt!! Söt stämpel också.
Kram och ha en fin helg!

2016-09-23 @ 16:06:20
URL: http://www.elinorsanglert.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Fint och gulligt kort,
snyggt med svart och vitt :)
Ha en bra vecka // Lisa

2016-10-03 @ 02:43:28
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0