3 Oktober -16 Kort efter skiss

På träffen i Avesta skulle man skapa ett kort efter en skiss.
Jag gjorde ett kort i orange och grönt.
 
 
Ser att fotot blivit väldigt snett, men jag lovar att kortet är rakt irl *fniss*
Mönsterpapper från My Minds Eye
Textstämpel och de runda är från JaneDesign,
som du hittar på Facebook.
 
 
Motivet är en stämpel från CC Design,
du kan hitta många av deras stämplar hos
Engströms
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud:E11,21,00,000,R21
Hår har jag glömt skriva upp.
Skor: C5,3,2,1
Skugga: T4,3,1
Kläder: YR65,63,000
Rosett: YR23,Y23,21
 
 
Runt motivet har jag använt en die från CC Design.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såååå gulligt kort! Fint papper i mysiga färger:)
Ha en fin vecka!
Kram

2016-10-03 @ 09:24:37
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Therese

Men alltså, wow!! Helt underbart fint kort!
Åh vad jag vill komma igång med scrap igen...
Kramar

2016-10-03 @ 14:15:35
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg
Postat av: Maria

Så sött kort, gillar verkligen färgerna, lite höstkänsla =) Fin stämpel. kram

2016-10-03 @ 19:34:48
Postat av: Pysselsandra

Hej!

Vilket fint kort i höstens fina färger på papprena. Super snygga cirkklar du har runt bilden också. Och tösen är ju för söt.

Ha en bra dag kramar från Sandra!

2016-10-04 @ 16:49:19
Postat av: Kajsa N

Så fina kort du gör!, inspirationskälla !! En fråga ... Copic ciao eller Copic sketch pennor eller vad heter dina pennor med alla namn??

Svar: Jag använder helst Copic sketch, tycker om penselspetsen och att pennan är oval, skön att hålla i. Ciao är likadan spets, men billigare och pennan är rund.
Åsa/asamia

2016-10-04 @ 17:49:07
Postat av: Ann-Marie

Sån söt liten tjej. Du är verkligen tidigt ute, men oj vad jag gillade den där stämpeln. Jag blir ju alltid så glad och imponerad av din alster!

Kram

2016-10-05 @ 14:50:34
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0