16 Oktober -16 Randiga strumpbyxor

När man köper stämpelpaket från Magnolia,
blir man ibland positivt överaskad, ibland inte.
Jag som har gillat de lite mindre ögonen, har
på slutet inte riktigt varit nöjd. Gillar inte heller att de
svankar väldigt nu för tiden.....
men den här gången var det flera som var fina. ♥
Ögonen har blivit mindre igen, och jag är mer nöjd.
 
 
Det blev ett julkort med den här sötnosen
i randiga strumpbyxor.
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolias senaste klubbkit.
Vet att Hannas Pysselstuga snart kommer få hem lösa motiv.
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-51
Rött: R59-46-27
Vitt: W5-3-2-1-0
Krans: YG97-93
Hjärtat: E74-71-70
För att få motivet att glittra lite, har jag alltid
en penna - Sakura gelly roll clear star,
som jag ritar i detaljerna med.
Syns inte alltid på fotona.
 
 
Min lilla runda julstämpel kommer från ett av mina senaste kit,
du hittar alla kit med stämplar
om du kikar HÄR
 
 
 
Ett par bitar papperssugrör och några blommor.
Runt kanten har jag använt glitterlim "nuvo glitter drops"
Runt motivet har jag använt dies från Memory Box.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Kortet är ju delikat som vanligt och jag kan tycka det är ok med svanken när det ska vara små tjejer eller killar, det kan se ut som att de har blöjor och den ögonstorleken ser bra ut i förhållande till kroppsstorleken.

Kraaaam

2016-10-16 @ 17:48:40
Postat av: Maria

Denna stämpeln var ju fantastiskt fin =) Så fint färglagt. Bra med de mindre ögonen, passar mycket bättre =) kram

2016-10-16 @ 18:45:16
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så gulligt julkort, med en jätte söt stämpel:)
Jag tycker som du att de är sötare med mindre ögon.
Vackra papper och de randiga sugrören blev läckra:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-10-16 @ 22:15:28
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Birgit Ölund

Snyggt och välgjort som vanligt! Glad över att få se det!

2016-10-16 @ 22:40:03
Postat av: Camilla

Vilket ljuvligt kort du gjort! Jättesöt stämpel och många fina dekorationer:)
Kram och må så gott!

2016-10-17 @ 15:10:14
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: sara s

Underbart kort med fina detaljer, ett riktigt åsakort!

2016-10-20 @ 08:41:13
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Vilket fint julkort :)
Magnolia-figuren på ditt kort tycker jag är fin men oftast så väljer jag bort de nya Magnolia då har så konstig kroppsställning (tycker jag).

2016-10-20 @ 13:50:02
URL: http://mariasmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0