22 November -16 Födelsedagskort till 50-åring

Födelsedagskort till en man som fyller 50 år.
Jag använde Vilda stamps fina fiskekille,
för jubilaren har fiske som intresse.
 
 
Mönstrade papper från Gummiapan.
Motiv från Vilda stamps.
En liten bit silvertyg under blommorna.
Jag fick biten av en scrappre som var på samma träff
som jag i lördags, MiniDalapysslingen i Laknäs.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13,11,21,00,000
Fisk: BG90, YG91
Turkosa kläder: BG02,01,000
Grå jacka: C5,3,2,1
Skugga: T2,1,0
 
Runt kanterna på motivet har jag använt dies
med små prickar, märke Memory Box.
Stickles Star Dust runt kanterna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonné

Du får alltid till det såå fint. Verkligen sååå fint färglagt.
Kram

2016-11-22 @ 09:45:12
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Härligt kort med läckra papper och en passande stämpel till jubilaren. Du har färglagt den så snyggt som vanligt:) Dien och silvernätet gillade jag mycket:) Du är så duktig Åsa:)
Välkommen in till mig och kika lite;)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-11-22 @ 13:11:36
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefint och så snyggt att färgerna på stämpelmotivet och resten av kortet gifter sig så snyggt =) kram

2016-11-23 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0