15 November -16 Julkort i rosa

Jag gillar att göra julkort i andra färger än de traditionella.
Idag ska jag visa er ett kort i rosa
med stämpel från CC Design.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Tags från TGR.
Runt motivet en utstansad ram som
jag gjort med die från Cherry Lynn Design.
Du hittar deras dies hos Engströms.
 
 
Motivet är en clearstamp från CC Design.
Jag har köpt den HÄR
 
Färgläggning med copic sketch.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E13,11,21,00,000
Hår: E44,43,42,51
Mössa & rosa kläder: RV93,91
Grå kläder: W5,3,1
Skugga: C3,2,1
♥ C1,0
 
 
Blommor och rosenknoppar har jag satt fast med limpistol.
Gillar verkligen min limpistol som jag köpte för en hundring på ICA Maxi.
Blir snabbt varm och funkar kanonbra!
Nätband och kakservett bakom motivet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Hon var verkligen söt och inte behöver allt vara rött bara för att det är Jul.
Kram Yvonné

2016-11-15 @ 11:58:25
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Maria

Tycker det är härligt med julkort som går i annat än bara röda toner, försöker med göra det i år =) Jättefint kort! kram

2016-11-16 @ 20:24:32
Postat av: Pysselsandra

Hej och kul att träffas i lördag ;)

Underbart fint julkort passar så bra i rosa. Och massor med fina blommor!

Ha det så bra kramar från Sandra!

2016-11-17 @ 00:22:54
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå gulligt rosa julkort, me like:) Jag tycker inte heller julkorten behöver vara i de traditionella färgerna. Stämpeln var sååå söt och du har färglagt den så fint:)) Läckert med tagsen också:)

Ha nu en jätte fin helg:)
Kramizar Marie

2016-11-18 @ 19:22:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0