7 Maj -16 En trevlig dag

I torsdags var det ledig dag på mitt jobb,
Kristi himmelfärdshelg.
Härligt med en dag ledighet mitt i veckan.
Jag och en vän packade in oss i bilen och åkte ca 9 mil
till vår scrapvän Jessica för att umgås.
Vi fick en supermysig dag, med massor av inspiration
både under dagen och med oss hem.
Du skulle se Jessicas pysselrum - WOW!!!
 
Jag lånade en stämpel av Jessica,
som jag känner att jag bara måste ha själv.
Tyvärr har jag inte hittat nån butik som har den hemma,
men tids nog kanske ;)
Märket är My favorite things.
 
Färgläggning med copicpennor.
Fick lite tips av Jessica, som ju har gått copickursen och har hatt ;)
Vi brukar skoja om det där med hatt, examenshatt :)
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,21,00,000,R21
Kläder: BV02,01,000,0000
Skor: E70,71
Skugga runt: W1,2,3
 

Mönsterpapper från Maja Design
och några fina blommor och band som deko.
Runt kanten har jag lagt en tunn linje Stickles Platinum.
 
En annan dag får du se mer av vad vi pysslade med
hemma hos Jessica.
Vi hade nämligen med oss varsitt kit till varje person,
som den personen skulle skapa med.
Det var jättekul och inspirerande!!
Jag fick färger jag inte vanligen använder,
och det är ju en utmaning.
 
 
Lalla Grafik
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart kort ❤️ Kramar

2016-05-07 @ 10:25:06
Postat av: Therese

Oj, var inte meningen att vara anonym 😊
Kram igen ❤️
http://thereselittlecorner.com/fotoblogg/

2016-05-07 @ 10:26:17
Postat av: Maria

Gullig stämpel och vackra blommor =) Kul att skapa med lite nya stämplar emellanåt. Men självklart hittar man alltid sina favoriter ;)

2016-05-09 @ 18:11:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0