23 Maj -16 Gullhjärta

Den söta flickan är en digital stämpel från
Mo Manning
Man kan köpa henne tillsammans med en liten sittande
flicka och en fåtölj, eller ensam.
Runt motivet har jag använt dies från Nellie Snellen.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,00,000,21,R21
Hår: E50,51,42,44
Klänning: YR61,65,0000
 
Stämpeln Gullhjärta är med på mitt nyaste
stämpelark, du hittar mina ark
Finns bara ett begränsat antal kvar.
Vet inte om det kommer gå att få tag i fler när de här är slut,
men jag hoppas.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt underbart kort, i ljuvliga färger och en jättesöt stämpel:)
Kram och ha en fin vecka!
(Längtar tills jag får stämplarna;))

Svar: Tack ♥ Jag postade dina stämplar igår, o eftersom de tömt lådan redan så går de iväg idag. Hoppas posten sköter sig så du har dem snart.
Åsa/asamia

2016-05-23 @ 13:36:11
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh så fint sätmpelmotiv du hittat! Var länge sen jag var inne och botaniserade på MoMannings sida =) Kram

2016-05-23 @ 19:58:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0