20 Maj -16 Nytt ark - Gullhjärta

Här nedan ser ni mina
egendesignade runda gummistämplar.
Jag har precis släppt ett nytt ark,
GULLHJÄRTA
Det ligger längst ner. 
 
Varje rund stämpel mäter 2,5 cm i diameter (1").
Stämplarna går utmärkt att stansa ut
med punch som mäter 1"
Jag delar inte arken, utan de säljs hela som de syns på bilderna
totalt 6 st stämplar/ark.
Man klipper själv isär stämplarna, och monterar på t.ex. EZmount.
 
Ett ark omonterade stämplar 100 kr/ark plus porto.
Om man köper ett ark, blir det 7 kr porto
Vid beställning, skriv en kommentar under detta inlägg
med din mail så hör jag av mig.
Eller maila: [email protected]
 
 
Grattisarket  (SLUTSÅLT)
 
SLUT 
 
 
 
Jularket (SLUTSÅLT)
SLUT 
 
 
 
Poststämplar
 
 
 
 
Slipsarket
 
 
 
 
 
 Högtidstema/Studentark
 
 
 
 
 
Körkortsark (SLUTSÅLT)
 SLUT
 
 
 
Gullhjärta ark (SLUTSÅLT)
 SLUT
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Försökte maila dig men det gick inte. Försöker här istället. Jag skulle vilja beställa ett grattisark om det finns kvar. Tack på förhand /Ulrika

Svar: Hej, det går jättebra. Finns ark kvar. Men du glömde skriva din mail här, så du måste försöka maila mig igen. Eller skriva din mail här. Adressen: [email protected]
Åsa/asamia

2016-09-11 @ 09:58:31
Postat av: anne-marie nygren

Jag vill gärna köpa
Grattisarket 1 st
Jularket 1 st
Gullhjärtaarket 1 st

Meddela hur jag ska betala dig .Jag betalar gärna via swish eller sätter in på ngt bankkonto eller bankgiro/postgiro - välj det du tycker är bäst för dig.
Tack på förhand.
Hälsningar
Anne-Marie

Tack på förhand.

2017-07-29 @ 16:14:43
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du möjligtvis har slipsarket och jularket kvar av dina stämplar? Mvh Mia

Svar: Hej Mia! Om jag ska kunna maila dig, måste du ange din mailadress i kommentaren. Skriv här igen om du vill köpa ark av mina stämplar.
Åsa/asamia

2017-11-27 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0