8 Juni -16 Ny digistämpel

Nu har jag hittat en ny digital stämpel igen,
det finns en uppsjö på nätet och det gäller
bara att hitta de man gillar.
Letande, letande och det ger resultat.
Den här gången har jag shoppat lite hos
Polkadoodles
som jag inte kunde låta bli.
 
På det här kortet har jag använt en av dem.
Mönstrade papper från Maja Design....
tänk det märket tröttnar jag aldrig på verkar det som.
 
 
Du hittar motivet HÄR
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11,00,000,R21,E04
Hår: E50,51,42,43
Klänning: RV91,93,95
Rosett och skor: E70,71
Blad: YG91,93
Blommor: RV91,93,95
Skugga: C1,2
Efteråt har jag ritat med en glitterpenna,
Sakura Gelly roll Clear star
 
Blommorna i kanten har jag limmat fast med nya limpistolen
från ICA Maxi, den är helt suverän.
Lilla tagen är köpt på Ikea, man hittar dem i förpackning med flera för 9 kr.
Det står text på dem, eller siffror - men jag
låter bara den lilla biten med doodling synas.
 
Gratulerar är min egen runda stämpel,
jag säljer ark av mina egendesignade.
Är du intresserad av att se hur de ser ut,
och kanske beställa ett ark eller två....
kika in under
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint! Har inte gett mig in på digisar än- lite feg o okunnig, bör nog göra det då du har många fina som inspiration! / Charlotte

2016-06-08 @ 17:21:09
Postat av: Ann-Marie

Ja du Åsa, egentligen så finns det nog inga fler ord i Sv Akademiens ordbok som jag inte använt när det gäller att beskriva dina fina kort, men för att välja några detaljer; Blommorna var väldigt söta och fint matchade, designen gillar jag massor (fast det tror jag att jag sagt redan) och sist men inte minst vilket söt stämpel som du färglagt så verklighetstroget. Snart kommer hon kanske hem till någon och grattar!

Kram

2016-06-08 @ 19:44:41
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Så söt tjej du hittat och färglagt så fint. Tagen från IKEA var med fin med krusidullerna på =) kram

2016-06-08 @ 20:37:26
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0