17 Juni -16 Du har mitt ♥

Du har mitt ♥ 
är min egendesignade stämpel.
Du hittar mina stämpelark under
Till Salu
Jag har några ark kvar, nån sort är nästan slut
och andra finns det några fler kvar av.
Kommer nog inte ta hem fler när de här är slut.
Passa på!
 
Flickan är en digital stämpel från
Jag har färglagt henne med copicpennor
på kopieringspapper för colour copying, 200 g.
Hud: E11,00,000,21, kinder R21
Hår: E50,51,42
Skor & ♥: E70,71
Turkos: BG11,10,G000
 
 
De två tagsen är stansade med CC Design dies.
Mönsterpapper från My Minds eye,
som jag köpt hos
De har även vissa CC Designdies.
 
Du har mitt ♥ är utstansad med en punch från Panduro 1" rund,
bakom sitter en scalloped som är utstansad med en punch
från EK Sucess scalloped 1 1/4"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt tjej och så fint du har färglagt hennes hår =) Härliga färger på kortet, nästan lite höstkänsla, härligt! Kram

2016-06-20 @ 19:47:11
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0