25 Juli -16 DT-uppdrag för PaperNestDolls

Idag är det dags igen,
ett GästDT-kort för
Paper Nest Dolls
 
 
Ett julkort i juli.
Jag tyckte att rosa var en fin färg att använda
nu när det är sommar.
Mönstrat papper från Maja Design.
 
 
Motivet är nysläppt hos
Direktlänk till stämpeln:
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,42,35
Rosa: RV91,93,95
Snöstjärnor: BG0000,000
Byxor, tröja & mössa: W0,1,2
Stövlar: E70,71
 
Den runda julstämpeln är min egen design.
Du hittar mina stämpelark HÄR
 
De stora snöflingorna är stansade med en punch
från Martha Stewart. Jag äger den inte själv, utan har
lånat den av en scrapvän och stansat.
Vet inte vad den heter.
Kanten runt motivet är stansad med
en die från Spellbinder.
Lilla vimpeln är stansad med en die från
Gummiapan.
Även kanten nertill är stansad med dies från Gummiapan.
 
Du kan även köpa PaperNestDolls gummistämplar
hos Scrappweb här i Sverige.
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Snyggt med fin färg och att hon håller i stora flingor, gillar det.
Kram

2016-07-08 @ 09:39:53
URL: http://joytillsammans.blogspot.com
Postat av: Maria

De är verkligen fina Paper Nest Dolls stämplar. Måste in och kika och klicka hem ett par stycken tror jag mest =) Gillar verkligen detta rosa julkort, superfint! Kram

2016-07-26 @ 09:21:05
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0