7 Juli -16 Grönt med prickar och ränder

 
Grönt kort med prickar och ränder.
 
 
Mönstrade papper från ett pappersblock
jag köpte några papper ur på träffen.
Vet inte märket.
Molnen är stansade med dies från Memory Box.
 
 
 
Stämpeln är en clearstamp från CC Design.
Jag har köpt henne hos
Du hittar henne HÄR
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,53,55
Kläder: YG63,61,BG90
YR61,65,0000
Kasse: E70,71
Skugga: T1,2,3,4
 
 
Lilla vimpeln med ♥ är en die som Gummiapan har,
den ligger i ett set om tre olika vimplar.
En med ett ♥, en med en stjärna och en utan dekoration.
Väldigt användbara!
Man kan välja om man vill ha ett band eller snöre,
eller helt utan i hålen.
 
 
Bladen och lilla röda hjärtat är dies från Gummiapan.
Lilla snurrblomman har jag gjort själv.
Fjärilarna är stansade med en punch från
Martha Stewart.
Tror Engströms hunnit få hem fjärilspunchen nu,
hon har pratat om att ta hem den.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå sött kort:) Jätte läckra blad!
Kram

2016-07-07 @ 08:50:38
Postat av: Maria

Åh vilket fint kort! Söt stämpel, och så fina de är molnen och vimpeln. Snyggt med de sydda kanterna. Fina blad som sticker upp från blomhörnan med. Kram

2016-07-07 @ 19:53:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0