31 Juli -16 Grattiskort i rosa och blått

 
Kort i rosa och blått.
Mönstrade papper från Panduro.
Motivet är utstansat med dies från
CC Design.
Engströms
har massor av dies och stämplar av det märket.
Kika in hos dem om du är sugen på nåt nytt
inför höstens scrapalster.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har stämplat henne med vattenfast dyna på 
akvarellpapper 200 g.
Färgläggning med distresspennor.
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen, Scattered straw, Vintage photo
Byxor: Stormy sky
Hjärta: Victorian velvet
Skugga: Pumice stone
Marken: Hickory smoke.
Jag anävnder en gul vattenpensel från Zig
att dra ut färgen med.
Den är kanonbra, släpper lagom mycket vatten.
 
 
Några blommor och utstansade blad,
med ett litet hjärta i hörnet.
Hjärtat har jag stansat ut med en liten die från Gummiapan.
 
 
Grattis är gjort med en die från Idas Magasin.
Kanten nertill är stansad med en punch från
"Just cut dp craft"
som jag köpt hos Scrappweb.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju så söt med hjärtat i handen och så fint kortet blev. Kram

2016-08-01 @ 13:58:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0