3 Juli -16 Scrapträff i Bystuga igår

 
Igår var jag och Rosa till en Bystuga 
på scrapträff.
10 pigga och glada tjejer träffades i närheten
av Leksand och pysslade hela långa helgen,
men jag och Rosa åkte dit över dan.
Är såååå glad och tacksam för att vi fick komma!
 
 
Jag gjorde fyra kort på träffen,
och kommer visa dem här i bloggen under
veckan som kommer.
Börjar med det här kortet som är 
i mina vanliga färger - dovt rosa.
Mönsterpapper från Gummiapan.
 
 
Stämpeln är en digital stämpel
från Mo Manning
som heter Tilli Gnome
Jag har skrivit ut henne på datorn,
använde laserskrivare och papper för kulör kopiering.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000
Hår: E50,51,42,44
Vit klänning: W0,1
Rosa mössa och klänning: RV91,93,95
Skor: E70,71,74
Skugga runt: T0,1,2
 
 
Textstämpeln är från JaneDesign.
 
 
Runt gnomen har jag använt dies från CC Design.
I nederkanten av det stjärnmönstrade papperet
har jag använt en punch från
Martha Stewart med fina stjärnor.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Strömberg

Underbart kort!

2016-07-03 @ 09:32:33
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag tycker du e fantastisk på att färglägg stämplar på ett så levande sätt jag önskar att jag kunde det och hela korten blir sååå fina tack för att du delar med dig!!
Med vänlig hälsning, Maria

2016-07-03 @ 10:07:13
Postat av: Maria

Sån söt liten gnome och så fint kort! Härliga dova rosa färger och stjärnor. Kan det bli bättre? ;) Ha en fin söndag! Kram

2016-07-03 @ 10:37:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Söt Gnome i Rosa, ingen vanlig combo. Gillar designen.

2016-07-03 @ 11:31:02
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så gulligt kort i dova rosa färger, me like:)söt stämpel som du färglagt så fint:)Vackert med blommorna på sidan av stämpelmotivet.

Må så gott!
Kramizar Marie

2016-07-05 @ 13:20:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0