29 Augusti -16 Kors i taket

Kors i taket, eller kors i handen kanske det är ;)
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Jag har köpt dem i storpack hos Engströms.
 
 
Motivet är en clearstamp från CC Design.
Engströms har massor av fina motiv av det märket.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,35,37
Klänning: R81,83,85
Skor: RV000,10
Skugga: T0,1,2,3,4
 
 
 
Några blommor och ett litet ♥ som jag stansat ut
med die från Gummiapan.
Prickiga papperet jag använt, satt som etikett på ett par
trosor jag köpte i Ullared nu i sommar.
Man får ta vara på allt man hittar som är fint ;)
Swilen är en die från Creative Expressions som jag köpt
 
 
Glitter runt kanterna.
Köpte en ny sorts glitterlim när jag var ner till
Cili in Papers, flaskan heter Nuvo glitter drops.
Den är bra mycket större än Stickles och kostade lika.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ja, det gäller att vara försigkommen, Izabelle har Glossybox och i det får hon silkespapper och "våfflat", strimlat papper. Gillar den lite annorlunda konfirmationsstämpeln. Fina färger ihop.

2016-07-29 @ 20:52:33
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Margareta

Å vilken söt digis! du har verkligen öga för det och färglägger så ljuvligt! Snygga papper ur Katarinas hög och så den fina swirlen!!! Ja nu får jag ångra att jag var snål!!
Kram!!

2016-07-29 @ 22:14:57
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Ulla

Så underbart kort,många fina detaljer, ja man tar ju vara på allt man hittar. Jag brukar klippa av banden på tröjorna de som man har för att inte de skall trilla av galgen men många av de tröjorna lägger jag i korgen istället. Banden använder jag till att göra rosetter av till korten. Vi hann inte med Porslinsblomman i Halmstad nu när vi var i Mellbystrand men iorgon söndag skall jag köra till Pysseltagen i Örkelljunga där Inger har Sommarjippo och sedan skall hon stänga affären och öppna webbshoppen igen.

Kram Ulla

2016-07-30 @ 22:23:39
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Ulla

Så sött kort och underbart dekorerat, ja man tar vara på allt man komma på att använda till scrappningen. Jag brukar klippa bort sidenbanden i tröjorna som skall hålla plagget på galgen men jag lägger de istället i korgen. Bra att ha till att göra rosetter till korten. Vi hann inte med Porslinsblomman nu när vi var i Mellbystrand denna veckan. Så imorgon åker jag till Pysseltagen i Örkelljunga istället, Inger skall ha Sommarjippo ho skall stänga butiken och öppna upp webbshoppen igen nu fram i höst.
Kram Ulla

2016-07-30 @ 22:31:28
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Maria

Jättefint kort och så söt stämpeln. Man blir shoppingsugen =) kram

2016-08-01 @ 13:59:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0