26 Juli -16 Skogstokigas hjärtepojk

Skogstokiga
har massor av roliga och söta stämplar.
Här är en av mina absoluta favoriter.
 
 
Jag har skrivit ut den digitala stämpeln på skrivaren.
Jag brukar använda kopieringspapper för kulör kopiering,
200 g när jag skriver ut digisar. Det funkar kanon att färglägga på.
 
Mönstrat papper från My Minds Eye.
Jag brukar få köpa storpack mönsterpapper
av Engströms. Det här papperet är från en sån packe.
De har ofta erbjudande på mässorna de håller i, både höst och vår.
 
 
Digistämpeln från 
Skogstokiga
är färglagd med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,42,44
Byxor: W3,2,1,0
Skor: E42,43,44
Tröja: BG13,11,10, W2,1,0
Skugga: T2,1,0
♥ RV93,91
 
Runt motivet har jag använt dies från Lawn Fawn.
 
 
Runt kanterna Stickles Platinum.
Snurrblomma från Kort & Godt.
Utstansade blad, med dies från Gummiapan.
 
 
Lilla vimpeln är stansad med die från Gummiapan.
Även lilla prickiga ♥ är en die därifrån.
Deras små hjärtan är väldigt prisvärda, kostar runt en tjuga.
 
TACK för att du kikade in,
varmt välkommen åter!
Hoppas jag kunde inspirera dig ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är han söt den pojken? Har kikat på den flera gånger men ännu inte köpt just den stämpeln. Jättefint kort! Ha en fin dag =) kram

2016-07-26 @ 09:19:26
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Inga

Han är jättefin,har den nog bland alla mina,får kolla, du har många fina detaljer idag, Gummiapans alla dies verkar väldigt prisvärda och ovanliga. Ha en fortsatt fin sommar
Kram

2016-07-26 @ 13:37:02
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Han ser lite busig ut den här killen tycker jag, samtidigt generad. Ja men det kunde ju vara något som passar på min gubbe.

Du har ju inte gjort mej besviken den här gången heller utan levererar som vanligt.

2016-07-26 @ 16:51:08
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Margareta

Åh så superfint!! Han är så mysig den lille killen med hjärtat!! Du har färglagt honom så fint och papperen från Engströms blev ju jättefina till. Har inte "vågat" packa upp mina än ;-)
Ha det gott! Kram!!

2016-07-26 @ 22:26:55
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0