5 Januari -16 Julkort

Man är lite less på julkort nu,
jag håller med.
Måste ändå visa ett jag gjorde efter nyår,
med ett färglagt motiv som jag inte hann skapa
med innan jul.
 
Mönstrat papper från Maja design, från nåt annat års julkollektion.
Bakom mönsterpapperet har jag stansat med
en die från Cherry Lynn Design.
Juteväv bakom och några bitar av den fina snöflingan
som jag fick stansa av Tirre när hon var här och hälsade på.
Älskar den stansen, men hittar den inte nånstans.
Märket är Martha Stewart, tror den heter Scandinavian.
Skulle gärna ha en egen sån punch.
 
 
Motivet är från Magnolia, det var med i höstens klubbpaket.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
God Jul är skrivet med Thickers glitterrosa bokstäver.
Lilla snöflingan är stansad med en punch från
Panduro som jag fick av mamma i julklapp.
Jag har satt dit en söt liten knapp,
med ett par snören av lintråd.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fint kort, gillar din färgläggning. Håller med dig om snöflinge-punchen, vill också ha den :-)

2016-01-06 @ 14:50:18
URL: http://cilianspyssel.blogspot.se
Postat av: Maria

Så fint kort, gillar hur du får ihop helheten på dina kort, oavsett om du har många detaljer eller inte. Kram

2016-01-06 @ 18:02:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0