19 Januari -16 Trolleri och hokus pokus

Jag hittade en ny digital stämpel som
Mo Manning just släppt.
Blev helt kär i den sötnosen!
 
Hon/han heter Frost och du hittar stämpeln om du
klickar HÄR
Jag har skrivit ut stämpeln på laserskrivare,
på Stora Enso 4CCpapper 200g.
Sen har jag färglagt med copicpennor.
Hud: E11,00,000, R21
Hår: E50,42,43
Blå kläder: B91,93,95
Vita kläder: C1,2
Skor: E70,71
Skugga runt: W1,2
 
Runt motivet har jag använt en stitched die 
från Die-namics,
och runt den sitter en snirklig ram
som jag gjort med en die från Spellbinder
som heter Floral ovals.
Du hittar den HÄR
 
I kanten har jag satt en av mina egendesignade stämplar, grattis.
Jag har flera olika ark att välja mellan,
kika in HÄR
om du vill kika på alla jag har till salu.
Jag har några ark kvar av varje sort än så länge.
De passar perfekt i 1" punch, och det finns
även scalloped som passar till, (den jag har bakom i blått)
märket är EK Sucess
och storleken på den vågiga är 1 1/4"
Tagen har jag skurit till själv, och stansat med
en punch jag brukar kalla "stjärtstansen" eftersom 
bilden på den ser ut som en stjärt.
Stjärtstansen finns hos Helihak,
du hittar stansen HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du blev förtjust i denna stämpeln, så söt =) Ha en fin tisdagkväll! Kram

Svar: Tack och kram <3
Åsa/asamia

2016-01-19 @ 18:42:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så vackert kort, me like:))Riktigt söt stämpel som du färglagt sååå fint, som vanligt:)
Vackra papper och snygga dies:) Den där tagen blev ju sååå läcker. Nu har jag beställt den där "stjärtstansen" från Helihak:)) Blomgruppen blev också sååå vacker:) Du är så duktig:)

Må så gott
Kramizar Marie

Svar: Jag hoppas du kommer bli nöjd med stjärtstansen, den är väldigt användbar. Mamma använder den nästan jämt och jag gillar den också. Liten och behändig att ta med också om man ska på träff, jag har faktiskt en extra som alltid bor i scrapväskan så jag inte ska glömma den hemma.
Åsa/asamia

2016-01-19 @ 20:27:31
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Sara Strömberg

Så charmig diggi! Och kortet underbart i vanlig ordning.
Jag tänkte köpa en likadan skrivare som du har, den vet man ju att den funkar till ändamålet, men den säljs inte längre... Så jag vågar inte köpa diggisar, annars hade denna varit en kandidat!

Svar: Vad trist att de inte säljer min skrivare längre. De har säkert kommit med en ny modell, så jag tycker du ska gå in till Elgiganten(där köpte jag min och där får man ta hem och prova om den funkar till det man ska ha den till, o annars lämna tillbaka) och fråga om de har en annan som är likadan. Som tar 200 g papper och som är laserskrivare. Säkert heter den bara nåt annat nr. Lycka till!
Åsa/asamia

2016-01-19 @ 22:17:37
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0