14 Januari -16 Magnolias söta tjej

Idag ett kort med söt stämpel från Magnolia,
en äldre kollektion.
Hon är superfin tycker jag,
tur jag inte gjort mig av med mina 
gamla stämplar.
Jag äger en fin samling
av både Magnolia och hÄnglar som jag
samlat på mig under över tio år nu.
Jag gillar de äldre Magnoliastämplarna
mer, eftersom jag inte riktigt gillar deras
nya sätt att rita dit på tok för stora ögon.
Den här har mer lagom storlek på ögonen.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,00,000,R21
Hår: E50,51,42,43,44
Hjärta: E70,71
Kläder: RV91,93,95
Skugga: W2,3
 
Love är också en Magnoliastämpel.
Några rosor och rosenknoppar
som jag klistrat fast med Tacky Glue,
den guldiga flaskan.
Glitterränder runt kortet som jag
gjort med Stickles Platinum.
 
Ett stort Tack till er som skriver en rad
härinne, eller kommenterar inne på Facebook.
Jag uppskattar det massor, blir så glad!
 
Kram till er alla!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket helt underbart kort! Så många fina detaljer och färger. Stämpeln är verkligen söt och kan bara hålla med dig om ögonen på de nya Magnoliastämparna =) kram

2016-01-14 @ 21:03:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kort! Ursöt stämpel som du färglagt super snyggt:)))Vackra papper och dekorationer:)Gulligt när du satt hjärtanen på olika ställen:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-01-14 @ 22:46:02
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Inga

Ja, hon är verkligen söt,fina färger fin komp.hela kortet.(gillar inte heller de nya Magnolia,varken ögonen eller kropparna)
Kram

2016-01-15 @ 05:40:51
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Superfint kort!!

2016-01-15 @ 07:01:56
Postat av: Anonym

Åh så fint! Sötnosen och jag håller m om ögonen.... nu längtar jag till februari 😊

Kramis
Linda

2016-01-15 @ 07:28:23
Postat av: Anonym

Underbart kort med en jättesöt stämpeln! Fint var det också med alla hjärtan:)
Kram och ha en fin helg!

2016-01-15 @ 08:51:53
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie L

Vad härligt med en liten tjej som ligger på mage så där, det ser så härligt och avslappnat ut, mjuka färger förstärker intrycket.
Det där med ögonen har jag inte tänkt på, det måste jag kika på.
Alltid så lagom mycket på dina kort. Jag får komma upp till Gävle någon gång och så kan vi göra kort, eller du gör och jag studerar så det blir ett studiebesök...*s*

Kram kan vara skönt i kylan så här kommeren stooor värmande kram, du kanske kan ge en till mamma din med.

Ann-Marie

2016-01-15 @ 11:04:18
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Sara Strömberg

Tack för besöket och den fina kommentaren i min blogg, stort för mig att få besök av min idol!!!
Det här kortet liksom alla dina kort är underbart!
Du får alltid till allting så bra, färgläggning, dekos, upplägg, ja allt!

2016-01-16 @ 10:44:55
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Jennica Degerfeldt

Hej!
Har sett att du använt mattväv tidigare - såååå snyggt! Var köper du den?

2016-01-16 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0