24 Februari -16 Du är guld värd

Du är guld värd för mig
är en stämpel från Inkywings.
Jag köpte textark nr 18, och det fanns
massor av texter på det arket som jag gillar.
 
Motivet är en gummistämpel från Bildmålarna,
som tyvärr lagt ner sin shop.
Man kan, om man har tur, hitta stämplarna begagnade
på säljgrupper på Facebook, eller i scrapwebshoper
som har kvar en del i sitt sortiment.
 
Jag har färglagt motivet med copic.
Hatt: E70,71
Hud: E11,00,000,R21
Hår: E51,53,55,57
Gitarr & skor: E70,71,74
Kläder: RV91,93,95, W0,2
Skugga: C1,2
 
Mönsterpapper från Panduro som jag fått av min mamma.
Jag älskar färgen på de här papperna. ♥
Några rosor och ett hjärta som jag stansat ut
med en die från Cuttlebug.
Rosetten har jag knutit på en plastgaffel från Ikea.
 
 
Mönsterpapperna med klockar och rutor
är från Maja Design.
Bakom motivet sitter en bit gasväv.
Jag har stansat ut motiv och fotomatta med
dies från Memory Box, Pinpoint rectangles.
På rosorna har jag penslat lite InkaGold.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå vackert kort, me like:-) Underbara papper och så läckert med alla vimplar! Stämpeln är så söt och som vanligt jätte fint färglagt:-)
Snygg rosett också:-)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-02-24 @ 12:22:25
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilket sött och fint kort, så sött stämpelmotiv. Rosetten blir väldigt fin =) kram

2016-02-24 @ 19:38:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: JoY

Man blir alltid så glad av dina fina kort.
Kram

2016-02-27 @ 14:21:54
URL: http://joytillsammans.blogspot.com
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket jätte fint kort.
Jag älskar alla vimplar :)
Jätte snygg rosett du har gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

ps. Ja det här med mat är verkligen inte lätt alltså. Så veckans mat "tavla" fick det bli :) Lättare så och alla ser vad för mat det blir under veckan :) ds.

2016-02-29 @ 07:23:37
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0