18 Februari -16 Ännu en Vildstämpel

Idag dags för ännu ett kort med en av
Vildastamps nya stämplar.
 
Ett vänskapskort med en söt liten tös,
blommor i hand och rosett i hatten. 
Mönsterpapper från Maja design, babyserien.
 
Visst är hon söt!
Jag har färglagt med copicpennor.
Jag har använt dessa pennor:
E11,00,000,R21
E50, 42
RV95,93,91
W3,1
C5,3,1
Vänskap/vännerstämpeln finns med på mitt
nysläppta stämpelark Körkortsarket.
Jag har stämplat och sen stansat ut
den med en 1" punch från EK Sucess, finns
även en billigare variant på Panduro.
Sen har jag satt en scalloped bakom i rosa,
den har jag stansat med en
scalloped rund 1 1/4" EK Sucess.
Så här ser det nya arket ut:
 
Du hittar all info om arket HÄR
Det finns sex olika stämpelark
att välja mellan.....eller välja flera ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Helt underbart och jättesnyggt färglagt! Kram Rosa

2016-02-18 @ 07:24:26
Postat av: Maja

Hej, gullig stämpel och ljuvligt kort! Mycket fint du pysslat sen senast jag kikat in!
Hälsar Maja

2016-02-18 @ 12:43:52
URL: http://majasscrappade.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, vilket sött kort, med en ljuvlig stämpel!
Kram och må så fint!

2016-02-18 @ 13:55:05
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Ooh så fint kort och fin färgton och snygga papper. Söt stämpel. Hur gör du för att få så snygga och lagom med glitter på kanterna på pappersbitarna? =) Kram

Svar: Tack för fina kommentarer i min blogg, blir så glad när du kikar in och skriver. Jag håller sticklesflaskan mot kanten av papperet och drar sakta medan jag trycker fram lim sakta.
Åsa/asamia

2016-02-18 @ 18:42:40
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Titti

så fin stämpel , de är så söta de nya från Vilda Stamps
verkligen fin .
Kram från Titti

Postat av: Elinor

Så fint kort med supersöt stämpel. Gillar verkligen hur du får till det med alla papper lager på lager! Och dina egna stämplar är så fina! Har några av dem och måste nog beställa detta med!:-)
Kram!

2016-02-20 @ 18:18:54
URL: http://elinorsanglert.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0