25 December -16 Sista julkortet för i år

 
Sista julkortet för i år fick min sambo
på julafton tillsammans med en julklapp.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design
och stämpel från Lilly of the Valley.
 
 
 
Färglagt med copic.
Nalle: W5,3,2,1
Vitt & skugga: T1,2
Mössa: R59,46,27
Stjärna: YR23, Y23,21
 
I hörnet har jag rullat papperna.
Runt alla kanter har jag skrapat med en edge scraper.
Man kan även använda en sax.
 
 
Stjärnor utstansade med dies från Paper Smooches,
köpte dem via Engströms.
God jultexten är en stämpel från Scrapfabriken.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju så söt, jag måste nog införskaffa en stämpel med denna nallen. Finns de som digisar? God fortsättning! Kram

2016-12-26 @ 17:29:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
God fortsättning! Hoppas ni haft en fin och lugn jul:) Tack! för det vackra julkortet som jag fick av dig, blev såååå glad:))

Så gulligt julkort du gav sambon:) De nallarna är jätte fina. Fint med stjärnorna och vacker blomstergrupp.

Ha nu en fortsatt fin vecka.
Kramizar Marie

2016-12-26 @ 20:28:02
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0