2 December -16 Granar, granar

Granar på dagens kort,
både på mönsterpapperet
och utstansad.
 
 
På vintern när det är mörkt ute alla tider jag är ledig,
är det väldigt svårt att fota så det blir bra.
Jag har försökt stå under bra ljus, men ändå
blir det en skugga där jag haft kameran och det blir
för vitt på andra ställen.....ja, ja ni får kika ändå.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E13,11,21,00,000
Hår: E51,42,43,44
Kofta: W5,3,2,1
Byxor: YG93,91, BG90
Skugga: T2,1
 
Runt motivet har jag använt en die från CC Design.
Du hittar CC desig  hos Engströms.
 
 
God jul är en stämpel från Scrapfabriken.
Lilla prickiga hjärtat har jag stansat ut
med en liten die från Gummiapan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ja det är svårt att fota nu på hösten. Ditt kort blev väldigt fint i alla fall:) Fina papper, stämpel, dies och dekorationer), Me like:)

Ha nu en fin helg
Kramizar Marie

2016-12-02 @ 19:58:22
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Hej (ifrån sjuksängen)

Men vet du Åsa, vi VET att dina kort alltid ser bra ut och snart vänder igen (underbart). De där smala pappren bredvid blommorna på högersidan ser ut som skidor. Det gillar ju jag, fast jag inte åkt på många år.

2016-12-03 @ 12:19:20
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Så fint julkort, så fint med granpappret =) Söt stämpel! Kram

2016-12-03 @ 12:55:12
Postat av: Ulla

Ja det är inte lätt att ta kort man får vänta tills dagen ser sett ljus men det är kanske inte så lätt när ni bor så långt upp i landet för där blir det väl inte ljust på hela dagen. Men efter allt skrivande så är dina kort bara så underbara som alltid.
Kram Ulla

2016-12-05 @ 09:09:27
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0