11 December -16 Julkort i rött och grönt

 
Julkort i rött och grönt med mönstrade papper från Maja Design.
Jag har fått en julkalender av min mamma,
med finfina små dies i. 
Häromdagen fick jag ett sött litet hjärta, och det fick
vara med på det här kortet.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia
som jag färglagt med copic sketch.
Jag vill tipsa om att Hannas Pysselstuga
tagit hem copic sketch till väldigt bra pris - 49:90 kr/styck.
Man beställer vilka pennor man vill ha via mail.
 
Jag har färglagt med dessa pennor:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E51,44,43
Tröja: W3,2,1
Strumpor: R59,46,27
Byxor: E71,70
Ren: E71,70 och R59
Skugga: W2,1,0
 
Runt motivet har jag använt dies
från CC Design, köpta hos Engströms.
Snöflingan är stansad med punch från Martha Stewarth.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket underbart kort och så fantastiskt söt stämpel. Den söta tröjan med renen på är ju helt obeskrivligt söt =) Sen har du målat lockarna i håret så fint =) Kram

2016-12-14 @ 20:51:16
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå sött kort med en jätte söt stämpel:)Gulligt hjärta du fick av din mamma:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-12-18 @ 15:50:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0